فرآیندها - علوم ورزشی

راهنمای سامانه گلستان
 
مدیریت امور آموزشی
 
مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان
 
مرکز فناوری اطلاعات
بروزرسانی و فعال سازی محصولات مایکروسافت
  • بروز رسانی ویندوز
  • فعال سازی ویندوز و آفیس
  •  
    دانشکده علوم انسانی
     
    علوم ورزشی
     
     
    بروزرسانی: 26-10-1403
    ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی

    معرفی:

    ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی

    گردش کار:

     

    1. دریافت درخواست و مستندات کامل فرد متقاضی (آموزشی ،پژوهشی،فرهنگی و اجرایی)

    2.بررسی و آماده سازی و تکمیل مدارک فرد متقاضی

    3. تشکیل جلسات پیش نیاز 

           1-3-بررسی احتساب سنوات با حضور کارشناسان محترم کارگزینی 

           2-3-تشکیل جلسه کمیته ترفیع جهت بررسی پایه های تشویقی

    4. بر گزاری جلسه هیئت ممیزه

    5.تهیه صورت جلسه و ارسال آن به دفتر هیات ممیزه مرکزی بصورت گزارش کار  

    6.ارسال صورت جلسه به معاونت مالی و اداری جهت صدور احکام

    7.ثبت احکام جدید در سامانه آموزشی گلستان دانشگاه

    8.عودت مدارک به متقاضیان و یا دانشکده

    برای دریافت فایل راهنمای بر روی گزینه اینجا کلیک نمایید

    پرسش های متداول:

    1.ارائه مستندات برای درخواست ارتقاء به چه صورت میباشد؟

    مستندات در قالب فرمهای مخصوص بصورت فیزیکی و الکترونیکی بعد از تایید اعضای محترم کمیته و کمیسیون دانشکده ، به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل داده شود.

    2.برای شروع فرآیند درخواست ارتقاء به چه نحوی میباشد؟

    دریافت فرمهای مخصوص از کارشناس پژوهشی دانشکده 

    3.فرمها و مستندات مربوط به  ارتقاء توسط چه کسانی بررسی و تایید می شود؟

    الف.اعضای محترم کمیته دانشکده 

    ب.اعضای محترم کمیسیون دانشکده

    ج.اعضای محترم کمیته و کمیسیون معاونت امور فرهنگی

    د.اعضای محترم هیئت ممیزه دانشگاه

    4. در صورت داشتن اعتراض به رای صادره هیئت ممیزه : جهت بازبینی رای صادره توسط هیئت ممیزه ،حداکثر در مدت 20 روز بعد از تاریخ تشکیل جلسه ، فرد متقاضی میتواند درخواست کتبی خود را به دبیر هیئت ممیزه تحویل دهد.

     

    کارشناس مربوطه: -


    ارتباط با علوم ورزشی

    به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید