خانه :: اساتید :: اخبار

بازدید:6489   بروزرسانی: 05-12-1403

Toktam Salari

Publications in Journals

  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
5.  Toktam Salari
The effect of social network marketing on online purchase intention: a model in the health market
تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین: مدلی در بازار سلامت
social determinants of health Issue 8 (2022-09-28PP. 1-9 
  علمی-پژوهشی
Scopus
4.  Toktam Salari
Light at the End of a Very Dark Tunnel: An examination of the Survival and Recovery Strategies of Iranian tourist accommodation businesses during the Covid-19 Pandemic"
نور در انتهای یک تونل بسیار تاریک: بررسی استراتژی‌های بقا و بازیابی کسب‌وکارهای اقامتی توریستی ایرانی در طول همه‌گیری کووید-19
Tourism and Hospitality Research Issue  22  (2022-05-05PP. 1-16 
  سایر
با هیات تحریریه
3.  سعید فرهادی سوادرودباریجبار سیف پناهی شعبانیمصطفی جعفری تکتم سالاری
The role of demographic characteristics and digital literacy in the digital marketing of sports cafes and shops
نقش ویژگیهای جمعیت شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه ها و فروشگاههای ورزشی
فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی شماره 1 (1401/02/15صفحات 30-57 
  علمی-پژوهشی
Scopus
2.  TOKTAM SALARIOmar Yousefihossein azimi
The Effect of Social Marketing Strategy on Urban Tourism Growth and Economic Development in Zanjan, Iran
تأثیر استراتژی بازاریابی اجتماعی بر رشد گردشگری شهری و اقتصاد توسعه در زنجان، ایران
Journal of Environmental Management and Tourism Issue 13 (2022-03-31PP. 438-444 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
1.  تکتم سالاریبابک قربانیمهدی کلاهی
Effective Factors on Pro-Environmental Consumers’ Behaviors: Case Study of En-vironmental NGOs at Mashhad, Iran
عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف کنندگان دوستدار محیط زیست؛ مطالعه موردی: سازمان¬های مردم نهاد محیط زیستی شهر مشهد
پژوهش های جامعه شناسی معاصر شماره 19 (1400/09/03صفحات 295-320 


Presentations in Seminars & Conferences


ملی معتبر 7. Atefeh salemiOmar YousefiTOKTAM SALARI
بخش بندی مشتریان بر اساس طول عمر مشتری جهت تدوین استراتژی بازاریابی
Customer Segmentation Based on Customer Longevity to Develop a Marketing Strategy
---- دانشگاه کردستان, کردستان, 2021-07-06 - 2021-07-07
ملی معتبر 6. Shahram SheybaniTOKTAM SALARI
بررسی عوامل مؤثر بر مراجعه مجدد خرید اینترنتی بیمه
Investigating the Effective Factors on Repurchasing Online Insurance
---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10
ملی معتبر 5. Behnaz AlamTOKTAM SALARI
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی
Investigating Factors Affecting Internet Customer's Loyalty
---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10
بین‌المللی 4. Reza AbazariTOKTAM SALARI
بررسی تاثیر ویژگی های فردی و فاکتورهای خدمات الکترونیکی بر تسهیم دانش مشتری در خرید آنلاین (مورد مطالعاتی : مشتریان خدمات آنلاین آژانس مسافرتی)
Investigating the effect of individual characteristics and e-service factors on customer’s knowledge sharing in online purchases (case study: costumers of online services of a travel agency)
------ گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03
ملی معتبر 3. Somayeh reyvndiTOKTAM SALARI
تأثیر ارزش ویژه برند بر اعتماد آفرینی مشتریان (مورد مطالعه:شرکت چرم مشهد)
The Effect of Brand Equity on Building Trust in Customers
- انجمن علمی بازاریابی ایران, تهران, 2019-07-05 - 2019-07-05
ملی معتبر 2. Simin fahmidehTOKTAM SALARI
بررسی تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیک
Investigating the Effect of Knowledge Management Capabilities on Implementing E-Business
--- دانشگاه مازندران, بابلسر, 2019-04-28 - 2019-04-28
بین‌المللی 1. TOKTAM SALARISetareh ghandhariPouria naji ranjbar talabi
ارزیابی الگوهای مدیریت دانش، ارایه الگوی مناسب راهکارهای کاربردی جهت پیاده سازی آن در سازمان های عمرانی
The Assessment of Knowledge Management Models; the Provision of a Suitable Model and Functional Solutions for Implementation in Civil Organizations
--- موسسه آموزش عالی خاوران- دانشگاه شهید رجایی - انجمن علوم و فنون دریایی, مشهد, 2018-12-14 - 2018-12-17